Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - La Familia
Från vad som började som en knarklangare på gatan i norra San Rafaela, Raúl, eller “Papá Plomo”, hans fru Gloria byggde upp ett imperium som handlare i blod, skott och än idag, banderillan då och då. Låser upp tillgång till en samling av 5 löjtnanter och deras unika förmågor som hjälper dig på din resa.