Car Vouchers (4)
Köp ett paket med 4 kuponger Forza Horizon 5-bilkuponger till bilmässan kan användas för att få tillgång till vilken bil som helst på bilmässan så att du kan bygga upp ditt drömgarage! På så vis kan du anpassa din Forza Horizon 5-upplevelse och samla de bilar du vill i din egen takt. Bilar som köps med bilkuponger kan inte överföras. Kuponger kan endast användas till bilar på bilmässan, inte belöningsbilar eller bilar från bilpaket.