Capcom-samarbetespaket
Ett specialpaket med föremål baserade på samarbeten med Capcom-spel är nu tillgängligt! Kosmetiska föremål som låter dig anpassa din exodräkt som du vill! Innehåll: Zephyr Street Fighter-set - Guile (exodräktutseende till Zephyr) - Turtling Guile (dekal) - Somersault Kick (emote) - You lost… (stämpel) - Comb (utsmyckning) Vigilant Street Fighter-set - Chun-Li (exodräktutseende till Vigilant) - Shadaloo (dekal) - Lightning Kick Barrage (emote) - Sorry about That! (stämpel) - Bracelet (utsmyckning) Barrage Monster Hunter-set - Nergigante Series (exodräktutseende till Barrage) - Large Barrel Bomb (dekal) - Applaud (emote) ‐ Happy Hunting! (stämpel) - Poogie (utsmyckning) Skywave Monster Hunter-set - Kirin Series (exodräktutseende till Skywave) - Guild Crest (dekal) - Prance (emote) - Don't sweat it! (stämpel) - Felyne (utsmyckning) Roadblock Monster Hunter-set - Rajang (exodräktutseende till Roadblock) - Well-done Steak (dekal) - Regret (emote) - Rad-Jang! (stämpel) - BBQ Spit (utsmyckning) Krieger Mega Man-set - Yellow Devil (exodräktutseende till Krieger) - Wily Logo (dekal) - Grovel (emote) - Forgive me! (stämpel) - Dr. Wily (utsmyckning) Witchdoctor Mega Man-set - Air Man (exodräktutseende till Witchdoctor) - Metall (dekal) - Game Over (emote) - Lying low! (stämpel) - 1-UP (utsmyckning) Obs! Föremålen i det här setet kan eventuellt köpas separat eller som en del av andra set. Undvik dubbelköp. Utseenden, dekaler och utsmyckningar är kosmetiska föremål som förändrar exodräktens stil och har ingen annan effekt. Emotes och stämplar är föremål som kan användas för att anpassa kommunikationshjulet i spelet. Innehåll går att komma åt genom att gå från titelskärmen till hemskärmen i spelet. Obs! Det här DLC-paketet kan bara spelas på Microsoft-kontot som köpt det. Även om du är organisatör för en familjegrupp får inga av familjemedlemmarnas konton tillgång till det.