Capcom Arcade Stadium Bundle
Ett grymt erbjudande på 30 Capcom Arcade Stadium-spel med Capcom Arcade Stadium Bundle. Dessutom får du Capcom Arcade Stadium: Ghosts 'n Goblins som bonus! Obs! - Föremålen i den här uppsättningen kan köpas separat. Se till att inte köpa samma föremål två gånger.