Candivity: Complete Edition
Du är på väg in i ett sockersött äventyr! Slå ihop godis och gör dig redo för en sockerchock! NYTT VERSUS-LÄGE! Tävla om att skapa det största godiset samtidigt som du saktar ner din motståndare med smarta knep. Använd luriga power-ups och visa vem som är godismästaren! Samla otroliga krafter som kan rädda dig ur alla klibbiga situationer. Blanda dem – kanske skapar du något ännu mäktigare! Funktioner: - 6 kartor med galna mekaniker! - 47 karaktärer, 27 frisyrer och 54 tillbehör! - Topplistor online för att visa upp dina färdigheter! - Co-op-läge för att testa ert samarbete! - Versus-läge för att sabotera dina vänner! - 2 kartor med galna spelmekaniker! - Fantastiska power-ups som förändrar spelet! - Helt anpassningsbart namn och karaktär - En bedårande och söt visuell stil Färdas genom världar fulla av överraskningar. Varje värld har sina egna utmaningar. Klarar du alla och gör det största godiset? Sätt guldkant på dagen med ett nytt high score!