CAC : LEGENDARY WINGS
Spela Legendary Wings! Du kan även spela testversionerna av "Commando", "The Speed Rumbler" och "Savage Bees". ※ "Capcom Arcade Cabinet" krävs för spel. Ladda ned "Capcom Arcade Cabinet" före köpet. Det här innehållet ingår i både "1986-paketet" och "Allt-i-ett-paketet". Se upp så att du inte gör dubbla köp.