CAC : COMMANDO
Spela Commando! Du kan även spela testversionerna av "1942", "SonSon" och "Pirate Ship Higemaru". ※ "Capcom Arcade Cabinet" krävs för spel. Ladda ned "Capcom Arcade Cabinet" före köpet. Det här innehållet ingår i både "1985-II-paketet" och "Allt-i-ett-paketet". Se upp så att du inte gör dubbla köp.