Bus Simulator 21 Next Stop - Official Tram Extension
Angel Shores var en gång känt för sina ikoniska spårvagnar. Återuppliva det gamla spårvägsnätet som fortfarande löper genom staden med en ny spårvagnsflotta och upplev staden från ett helt nytt perspektiv. Dessutom har Seaside Valley byggt ett helt nytt spårvägsnät som bara väntar på att trafikeras. Med Bus Simulator 21 Next Stop – Tram Extension kommer spelet att gå som på räls, bokstavligt talat. Med detta DLC får du tillgång till spårvagnar som du kan styra, köpa och anpassa. Spårvagnslinjer finns tillgängliga att planera och bygga. Dessutom finns det nya berättelseuppdrag och körevenemang som fokuserar på spårvagnar. Tram Extension innehåller: Spårvägsnäten i Angel Shores och Seaside Valley öppnas för dig Spårvagnsdepåer till spårvagnarna Fullt körbar spårvagnsmodell med en detaljerad funktionell cockpit Skapande av spårvägslinjer: en särskild linjetyp för spårvagnar, helt integrerad i tidtabellerna Trafiken interagerar med spårvagnarna: lämnar företräde och undviker Nya berättelseuppdrag på båda kartor Nya körevenemang Hållplatser som delas mellan bussar och spårvagnar Ägare av Bus Simulator 21 Next Stop – säsongskort har automatiskt tillgång till detta DLC. Skaffa det nu och upplev den fulla potentialen av Bus Simulator 21 Next Stop.