Bus Simulator 21 Next Stop - IVECO BUS Bus Pack
Lystring, alla bussförare i Angel Shores och Seaside Valley! Vill du uppgradera din bussflotta – och helst med splitternya bussar? Då är det här det perfekta expansionspaketet för dig! Detta Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack innehåller tre nya licensierade bussar från den välkända tillverkaren IVECO BUS! Innehåll: IVECO BUS Crealis 18 meter lång e-ledbuss med tre axlar och fyra dörrar. IVECO BUS Crossway LE 12 meter lång fjärrbuss med två axlar och tre dörrar. IVECO BUS Eway av HEULIEZ 12 meter lång elbuss med två axlar och tre dörrar. 3x inredningar Det här busspaketet kommer med tre autentiska inredningar med speciellt framtagna färgmönster till sätena och attraktiva golvmaterial. Passa på att prova dem (även i dina andra bussar) och bli nästa trendsättare inom transporter!