Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Interior Pack
När de får frågan om vad som ger livet krydda svarar fotgängare, förare och passagerare vanligtvis samma sak: variation! Få dina passagerare att känna att de befinner sig på en hemsökt buss med detta halloweentema för bussinredningen, inklusive särskilt designade färgmönster för sätena och golvet. Anpassa din buss och gör den unik. Njut av valfriheten och prova något nytt. Nästa skrämmande pass börjar snart! Vad väntar du på? Kliv på, sitt ned och njut av de kusligt vackra inredningarna i dina bussar!