Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack
En ny busstillverkare dök precis upp! Ebusco är här för att stanna, och du kan köra runt i Angel Shores och Seaside Valley med dem. Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Bus Pack innehåller tre nya bussar och fyra nya inredningar. Utöka flottan med dessa tre bussar: Ebusco 2.2 – 12m Denna 12 meter långa elbuss har plats för upp till 90 passagerare och består av två axlar och tre dörrar. Ebusco 2.2 – 18m Denna 18 meter långa ledade elbuss har plats för upp till 150 passagerare och består av tre axlar och tre dörrar. Ebusco 3.0 Denna 12 meter långa elbuss har plats för upp till 95 passagerare och består av två axlar och tre dörrar 4x inredningar Dessutom innehåller Ebusco Bus Pack fyra nya inredningar. De kan användas i någon av de tre nya Ebusco-bussarna eller någon av dina gamla bussar. Låt kreativiteten flöda och anpassa bussarna precis som du vill ha dem. Ägare av Bus Simulator 21 Next Stop – säsongskort har automatiskt tillgång till detta DLC. Skaffa det nu och upplev den fulla potentialen av Bus Simulator 21 Next Stop.