Bus Driver Simulator - Old Legend
Denna lilla buss, konstruerad för transport över korta sträckor, tillverkades från 1967 till 1989. Dess goda manövrerbarhet är en fördel både i stadsförhållanden och på motorvägar. Det förbrukar inte mycket bränsle och är lätt att underhålla. De små fönstren kompenseras av ytterligare öppningar på taket; de smala dörrarna har pneumatiska ställdon och tillåter bara en passagerare åt gången. Fordonet har ingen individuell dörr för föraråtkomst, och förarhytten är åtskild från kupén med en gardin eller en liten skiljevägg.