Bus Bound
Sätt dig i förarsätet i Bus Bound, det senaste spelet från skaparna av Bus Simulator 21. Utforska en levande stad bakom ratten på officiellt licensierade bussar och förvandla den till ett paradis för fotgängare, en hållplats i taget. En stad full av liv Utforska en helt simulerad tätbefolkad fiktiv stad med trafiksystem, en dynamisk dygnscykel och flera olika väderförhållanden. Varje område har sin egen rytm, från livliga korsningar till lugna kvarter, och din bussrutt formar stadens framtid. Kör amerikanska ikoner Sätt dig bakom ratten på verklighetstrogna bussar från de främsta amerikanska tillverkarna, som New Flyer Xcelsior 40ft CNG och Blue Bird Sigma. Det finns massor av fordon vid lanseringen, och utbudet växer ständigt, så du kommer alltid att ha rätt buss för jobbet. Forma staden Du kör inte bara buss – du förbättrar folks liv. Uppgradera hållplatser, lås upp nya rutter, få passiva förmåner och se varje distrikt bli livligare och mer fotgängarvänligt. Flerspelarläge i full fart Spela med upp till tre andra spelare! Dela upp er och kör flera rutter samtidigt och samarbeta för att hjälpa er värd att förbättra och förhöja kollektivtrafiksnätet. Anpassa din flotta Varje körning ger dig goodwill hos passagerarna, som låter dig låsa upp nya bussar, visuella stilar och uppgraderingar. Oavsett om du vill ha en avslappnande körupplevelse eller bemästra och optimera varje detalj av dina körningar får du sätta dig bakom ratten och göra varje resa till din.