Bus Bound - Retro Bus Pack
Horizon kliver in i det förflutna med Retro Bus Pack! Paketet innehåller bussen Horizon Speed 40ft samt ett paket med tre nya utseenden som blir det perfekta komplementet till modellens 1950-talsdesign.