Bus Bound - Bus Pass
Att skaffa Busspasset ger omedelbar tillgång till en extra buss: Horizon Speed 40ft. Gen 2 och 3 ytterligare Retro-skins. Dessutom garanterar Busspasset tillgång från dag ett till alla tre innehållsexpansioner i samma stund som de blir tillgängliga! (Förväntas släppas under 2026) DLC 1: Ett premiumbusspaket med två nya bussar från RIDE! DLC 2: Ett helt nytt spelläge, skapat för att sätta din förståelse av staden på prov. Upplev passagerarservice på helt nya sätt! DLC 3: En expansion av kartan med ny terräng, nya hinder att övervinna och flera nya hållplatser som sätter din körförmåga på prov! Bus Pass är ditt årskort på Bus Bound!