Bunny Cubed
Hoppa igenom dussintals vårpusselstadier i isometrisk 3D-stil! Klassiska blockskjutande pussel går in i den tredje dimensionen med Bunny Cubed, ett ljust och färgglatt pusseläventyr! Vägled en hoppande vit kanin genom gräsfält och växande morötter där lådor är utspridda längs stigarna. Tänk strategiskt och hjälp kaninen skjuta dessa lådor till sina angivna rutor. Men var noga med att inte låsa in dig själv eller blockera vägen! När varje labyrintliknande pusselstadie är rensat kan du gå vidare till nästa utmaning, med komplexitet och nivåstorlek som gradvis ökar över 60 nivåer, allt till ett glatt och energiskt ljudspår. Kan du behärska dem alla?