Bumballon
Följ med Bumballon på ett gulligt men hektiskt äventyr genom en fantastisk och farofylld värld! Utforska sju unika världar fyllda med fantastisk animerad grafik och nostalgiska spelvibbar. Klara olika farofyllda utmaningar för att rädda Bumballons magiska rike och den vackra prinsessan Månsken. Varje misstag hjälper dig klara framtida hinder på Bumballons tuffa men roliga och givande resa. Innehåll: * Vacker animerad grafik. * Utforska 7 världar. * 35 olika nivåer. * 5 olåsbara skinn. * Många olika actionmekanismer.