BucketCrusher: Complete Edition
Kommer du lyckas förstöra väggen helt tills inte en enda tegelsten står kvar? Fördjupa dig i det mest tillfredsställande avslappnade spelet där du river ner väggar tegel för tegel med en cirkelsåg! Skjut in tegelstenarna i din BucketCrusher för att omvandla dem till pengar, men var försiktig - bränslet kan ta slut! När du har klarat den första väggen väntar många färgglada och intressanta mosaiker i olika former som du kan krossa i bitar! Funktioner: - riv ner 35 fantastiska tegelmosaiker med din såg! - ändra utseendet på din såg med 14 olika skins! - tjäna mynt för varje tegel du får och återställ dina framsteg för att få prestigepoäng! - uppgradera din maskin för mer kraft, storlek, längd och bränslekapacitet - köp olika förbättringar: löpband, tank, multiplikator, rabatt och servo! - koppla av och stressa ner efter en lång dag - var försiktig, spelet är mycket beroendeframkallande! Uppgradera din maskin efter varje nivå och tänk noga på hur du klokast investerar dina pengar. Öka längden, kraften, storleken och bränslekapaciteten för att få fler tegelstenar i varje körning! Om du vill riva väggar snabbare och tjäna mer pengar, överväg att köpa speciella permanenta uppgraderingar som kostar prestigepoäng – men det finns en hake: för att få dem måste du återställa all din framgång!