Bright Side: Quiz - Watch & Learn DLC
Mer av en visuell inlärare? Testa ditt minne med frågor om planeten Jorden! Med detta DLC låser du upp: 10 nya jordtematiska «Se & Lär»-videor Förbered dig på fantastiska fakta om vårt hem!