Brief Battles
Må din rumpa härska i Brief Battles! Använd dina underkläder för att slåss mot dina kompisar i det här snabba kalsongbaserade partyspelet. *Obs* Spelet är inte översatt till svenska. Innehåll – Lokal flerspelarförödelse: Sätt dig med upp till tre kompisar, sitt skinka mot skinka i soffan och dominera över de andra i klassiska eller löjliga spellägen med kalsongteman. Solo- och co-op-utmaningar: Testa dig själv i soloutmaningar eller klå upp elakingar med en kompis! Raska kalsongkrigare: Spela som en av sex gulliga, mulliga och ostadiga karaktärer och lås upp charmiga skin-kombinationer. Superunderkläder: Besegra dina fiender med häckvis av stål, toxisk y-front och annat! Coola arenor: Strid på 50 unika och förrädiska 2.5D-arenor. Spela i din egen takt: Troféjägaren måste vara på topp för att klara utmaningarna medan tillgänglighetsalternativen gör att spelet är öppet för alla. Gratis uppdateringar: Inget betalt DLC. Så sitt inte och häcka.