Breathedge
Breathedge är ett ironiskt yttre rymdäventyrsspel. Ta rollen som en enkel kille som heter mannen som bara bär sin farfars aska till en galaktisk begravning och plötsligt befinner sig mitt i en universell konspiration. En massiv rymdvagn lider av ett vrak i djupet och lämnar området fyllt med skräp, kistor, döda passagerare och dig själv. Överlev i denna interstellära soptipp, avslöja en global konspiration, rädda prinsessan och bryt inte fingrarna medan du trycker på tangentbordet när du reser runt i världen. Det tog lång tid för våra förfäder att utvecklas eftersom de inte hade något tejp. Du har det och du vet hur du använder det. Med denna magiska artefakt kan du skapa ett stort utbud av värdelösa föremål och slänga dem ur luftlåset! Det finns också många användbara saker att skapa, men var försiktig eftersom det kan resultera i att spelet är klart.