Brainwashington Cadavers
Brainwashington Cadavers Team Cadavers-team har en dominerande defensiv linje fylld med talanger som Jonathan Stallion och Ace Stung. Dessa två Blitzer är så hotfulla att de får motståndare QB att kissa i byxorna. Allt hopp om att anfalla och ta sig vidare till slutspelet vilar på precisionen hos QB Scarsome Wince och skickligheten hos hans huvudmål Scary McScorein. Insurrection Field Att spela mot eller för laget Brainwashington Cadavers går du in i Insurrection Field, ett dödligt fält full av landminor, giftiga avfallsgropar och motorsågar inne i den röda zonen Musik tema Ready for War Författarna: Panauh Kalayeh, Robert Goerge Grant, Mikhail O. Johnson och James Desmond Tillstånd av APM Music Denna tillägg kräver ett basspel Mutant Football League.