Bot Capacity-uppgradering
Den här uppgraderingen dubblar antalet resurser, inklusive Ration Seals, som varje Scavenger Bot kan levrera till dig när du använder Bench. Fyll snabbt på med Tungsten, Semiconductors, Scrap Metal, Somatic Gel ochTransducers. Resurser kan användas för att skapa vapendelar, konsumerbara föremål och dräktuppgraderingar.