Anta nya utmaningar och tjäna nya belöningar i Borderlands 4 med Bounty-paketet.* Skapa mer förödelse över Kairos med dessa fyra separata DLC-paket efter lanseringen, vart och ett med ny kosmetika, nya vapen, fiender och mycket mer! Bounty-paketet ingår i Deluxe och Super Deluxe Edition av Borderlands 4. Sätt dina färdigheter på prov med spännande uppdrag att erövra, kraftfullt byte att samla in och dödliga fiender att eliminera. Bounty-paket innehåller: - 4 unika områden, med nya uppdrag och unika härskare - 4 Vault-kort, var och en med 24 kosmetika och 4 stycken Legendary Gear - Ny Vault Hunter-kosmetika - 4 nya fordon med ny kosmetika - Ny Legendary Gear *Borderlands 4 Bounty-paketet består av fyra separata DLC-paket efter lanseringen: Bounty-paket 2, 3, 4 och 5. Bounty-paketet ingår i Deluxe- och Super Deluxe-utgåvorna av Borderlands 4. Bounty-paketet och de individuella DLC-paketen som utgör paketet kommer också att finnas tillgängliga för separat köp vid lanseringen (basspelet krävs). Exakta lanseringstider för varje DLC-paket kommer att meddelas vid ett senare tillfälle och kan komma att ändras. Villkor gäller.