Borderlands: The Handsome Collection
Det här paketet ingår i Borderlands Collection: Pandora's Box Xbox One X Enhanced med 4K Ultra HD och HDR.* Borderlands: The Handsome Collection innehåller de bästa versionerna av både Borderlands 2 och Borderlands: The Pre-Sequel, speciellt utformade för den nya generationens konsoler. Upplev den högsta prestandan och mest naturtrogna grafiken för något Borderlands-spel på spelkonsol. För första gången kan du spela med fyra kompisar på samma skärm, i fantastisk HD-grafik. Upplev hela historien om Handsome Jack, från den relativt ödmjuka början av hans karriär till höjden av hans storhetsvansinniga tyranni. Fortsätt äventyret genom att föra över dina gamla sparfiler från Xbox 360 till Xbox One med den nya cross-save-funktionen. BORDERLANDS: THE HANDSOME COLLECTION innehåller: - 2 kritikerrosade BORDERLANDS-spel i ett paket - Allt bonusinnehåll, vilket medför hundratals speltimmar till ett otroligt värde*. - Samarbetsspel för upp till fyra spelare, både online och lokalt. - Uppgraderat fyrspelarläge med delad skärm. - Överför dina sparfiler från Xbox 360 till spelet på Xbox One och fortsätt spela där du slutade. *Inkluderar allt nedladdningsbart innehåll till Borderlands 2 som var tillgängligt 24 mars 2015. *Gratis ultra HD-texturer kan laddas ner från den digitala butiken.