Boom Boom Rocket Guitar Pack
Gitarrpaketet Boom Boom Rocket's Guitar Pack innehåller fem nya rocklåtar som passar särskilt bra som stöd för kringutrustningen för gitarren och dansmattan. Rocka loss till Cannon in D, Sugar High, Eine Kleine Rochtmusik, Sting of the Bumble Bee och Explode to Joy!