Boom Ball 2 for Kinect
Boom Ball 2 är ett roligt Kinect-spel för hela kroppen som handlar om att studsa bollar, krossa klossar och få grejer att explodera. Krossa kuber genom att använda ping-pongfärdigheter i 50 helt nya nivåer! Innehåller: klipska kuber, bra bonusar och frenetisk flerbollsförödelse. Nytt: co-opläge för två spelare! Bjud in vänner och familj och roa er tillsammans! Ha sprängkul med Boom Ball!