Bomber Crew: USAAF
Det amerikanska flygvapnet vill ha dig! DLC-paketet Bomber Crew: USAAF ger dig ett ikoniskt amerikanskt bombflygplan som rymmer fler besättningsmedlemmar än någonsin, samt en helt ny kampanj på en aldrig tidigare skådad krigsskådeplats! Kriga för segern i strid mot helt nya fiendeflygplan medan du håller ett öga på fienderna under dig, för här kan havet vara minst lika farligt som luften. Lyft iväg, håll dig kall och se till att ta hem hela besättningen med livet i behåll! DLC-paketet Bomber Crew: USAAF innehåller: - Det ikoniska amerikanska bombflygplanet! - Nio besättningsmedlemmar! - Nya fiendetyper! - Livsfarliga fiender ute på havet! - En spännande kampanj på en helt ny krigsskådeplats!