Bomber Crew: Secret Weapons
Är du redo för ditt farligaste uppdrag hittills, där fienden förblir osynlig på radarn och inte liknar någon som du har kämpat mot tidigare? Secret Weapons DLC har en helt ny mini-kampanj, med helt nya bombningsuppgraderingar, Aces-fiender, plus en helt ny mini-story som kommer att ifrågasätta allt du vet!