Blood Dungeon
Skaparna av Nidhogg är tillbaka med ett plattformsöverlevnadsspel i 2D. Du måste utforska livsfarliga grottor för att locka till dig monster och samla blod och kraftföremål. Överlev en omgång, ta med dig benen du samlade till benbutiken och bli starkare. Klara uppdrag för att låsa upp uppgraderingar, arenor, utseenden och mer därtill.