Blood Bowl 2
TOUCHDOWN! I Blood Bowl 2 möts Warhammer och amerikansk fotboll i en explosiv blandning av turbaserad strategi, humor och brutalitet som baseras på det berömda brädspelet från Games Workshop. Den nya grafikmotorn i Blood Bowl 2 och de verklighetstrogna skildringarna målar upp all ilska och intensitet från klassiska Blood Bowl-matcher. Ta det berömda stjärnlaget Reikland Reavers tillbaka till förstaplatsen i den nya solokampanjen som följs av de urskojiga kommentatorerna Jim & Bob. Varje match är unik och oväntade händelser förnyar upplevelsen! Enspelar- och flerspelarläget är större än någonsin. När du spelar online mot andra spelare (eller offline mot AI) kan du skapa och hantera lag med de åtta raserna från Warhammer-världen; människor, orcher, dvärgar, skaven, High Elves, Dark Elves, Chaos och de Bretonska nykomlingarna. Skaffa XP och lås upp nya färdigheter. Organisera helt anpassningsbara mästerskap online och byt spelare för att skapa ditt drömlag!