Blightbound
Världen är i fara. Decennier sedan dödade en grupp legendariska krigare den fuktade Shadow Titan efter en lång och hård kamp, men lyckan varade inte länge. Shadow Titans sanna avsikter avslöjades när hans avbrutna bete visade sig innehålla the Blight; en korrumperande dimma som förändrar alla levande varelser som utsätts för dess ondska. Blightbound är en dungeon crawler för flera spelare, där tre hjältar ger sig av från sin säkra plats i bergen för att möta the Blight - en mystisk och korrumperande dimma som sköljer över landet. Utforska handgjorda grottor, slåss mot arméer av mystiska och monstruösa fiender, plundra värdefulla föremål och rädda fallna hjältar för att utöka dina tillgängliga krigare. Varje deltagare spelar sin unika roll i teamet - krigare, lönnmördare eller trollkarl - för att bekämpa enorma fiender och lösa kluriga pussel. Kan du hitta och slutföra alla utmaningarna och bekämpa the Blight en gång för alla? Observera: Du måste vara uppkopplad till internet för att spela.