Blast 'Em Bunnies
Spräng kaniner och samla mynt för att uppgradera dina vapen. Kan du skydda din håla från deras angrepp? Pricka dem med ett morotsgevär, överös deras lurviga pälsar med kärnor från vattenmelonsmaskingeväret eller orsaka förödelse med rosenbönslasern. Vill du förstöra så många av dem som möjligt? Rovgranatkastaren gör maximal områdesskada. De här sluga kaninerna finns i alla möjliga former och storlekar. Vissa av dem kan till och med flyga, så du kommer att behöva alla vapen i din arsenal för att ta hand om denna barbariska skara med bittra kaniner. Hur de blev elaka, varifrån de kom och vem som lärde dem att flyga förblir ett mysterium. Med vi har inte tid att fundera på kaningåtor, det är bara att hämta ditt favoritvapen och ... Blast 'Em Bunnies! Samla in mynt genom att skjuta på dem och spendera dem på nya vapen, uppgraderingar, ammunition eller att förbättra din hälsa! Hoppa in i coola, nya arenor eller skräddarsy kaninernas utseende med DLC-arena- och -dräktpaket. Hur länge kan du klara dig i överlevnadsläget och hur många kaniner kan du döda i slaktarläget?! Hämta ditt trogna morotsgevär, vattenmelonsmaskingevär, din rovgranatkastare eller rosenbönslaser och ta reda på det! Överlevnadsläget har 4 svårighetsgrader (lätt, normal, svår och mycket svår) medan slaktarläget har 3 (normal, super och ultra). Kan du klara dem alla?