Better Save Soul
Ingen är utan synd – det är vad biskopen i staden lär ut, och det stämmer. Men vem har sagt att man inte kan renas från synderna? Hjälp din nya vän Euric uppfylla sin stora dröm och ta bort skärvorna av synd från hans själ. I gengäld är han redo att dela med sig av en bok som beskriver en ny teknik för global kontroll över skapandet av arbetsstationer för zombier ... Vad är du redo att göra för att få den?