Betomis (Xbox)
Utforska mörka fängelsehålor som en tapper riddare och överlev genom att använda huvudet och begränsade resurser! Kliv in i Betomis fängelsehålor, ett komplicerat tunnelsystem i pixelkonststil där du noga måste observera och utforska dina omgivningar för att kunna ta dig ut levande! Betomis är en actionplattformare i retroinspirerad 2D där varje cell i det vidsträckta fängelsesystemet utgör en enkelskärm med pusselutmaningar. Ljuskällorna är få. Vapnen ännu färre. Det enda det inte är brist på är dödliga faror – allt från sylvassa spetsar och roterande sågblad till otäcka varelser och köttätande växter!