Ben 10 Paket
Spela båda spelen från Ben 10 serien I det här paketet ingår: Ben 10 Som Ben Tennyson så är det upp till dig att rädda världen. Ta hand om några av Bens mest beryktade fiender, Zombozo, Queen Bee och Weatherheads inräknade. Lås upp och förvandla dig till alla Bens tio otroliga utomjordiska former. Använd varje utomjordings kraftfulla kamprörelser för att slå ned på fienden med ödeläggande kombinationer, samt lösa mysteriet med varje utomjordings unika förmågor medan du upptäcker nya spännande historier i tre helt nya spelbara episode. Ben 10: Power Trip Hex har lagt en förbannelse över Europa och det är bara Ben 10 som kan stoppa honom. Utforska en 3D-värld full av strider, gåtor och hemligheter. En samling fantastiska spel för många timmars underhållning!