Beat Cop
New York: mer best än stad. Utforska dess mörka hörn för att avslöja hemligheter som Jack Kelly, en f.d. kriminalpolis som har satts dit för ett mord. Avstängd och bortglömd av gamla polare – det här är din sista chans att ta reda på sanningen bakom det här fruktansvärda kaoset. Dessutom är din nya chef en pest, din fru en pengahungrig parasit från helvetet och den lokala maffiabossen vill inget hellre än att se dig död. Man skulle kunna säga att det är lite komplicerat här i Brooklyn. Just det, glöm inte bort att dela ut böter, tillrättavisa fotgängare och liknande. Du är trots allt en avdankad snut.