Bäverdräktpaketet
Åk med stil i Alaska med Bävern Timber-dräkten, med unika hån och animationer. Passa dig bland träden! Paketet fungerar med kartor i Alaska och Alperna. Paketet ingår inte i Steep Season Pass.