Banner Saga Trilogy
Väv en egen tråd genom det storslagna rollspelsäventyret i vikingatrilogin Banner Saga. Led din karavan genom en mörk och ödslig värld där solen har slocknat och alla gudar är döda. Du måste ta djärva beslut, utnyttja resurserna smart och vara skicklig i strid för att se till att du och dina klaner överlever i det ogästvänliga landskapet. – Låt dig uppslukas av en fantasyvärld som är som hämtad ur den nordiska mytologin, med vackert handritade stridssekvenser, levande animationer och ett stämningsfullt soundtrack från Grammynominerade kompositören Austin Wintory. – Välj bland 48 spelbara karaktärer från fyra olika raser och 40 klasser, var och en med unika förmågor och uppgraderingsalternativ för många olika spelstilar. – Strategiska strider med konsekvenser. För att stå som segrare och undvika att förlora dina karaktärer för evigt måste du överväga alla beslut du tar och noggrant välja vilka du skickar ut i strid.