Ball Race 3: Jump
Den tredje versionen av det populära och favoritspelet Ball Race. I den här versionen hoppar bollarna ständigt, får energi och tack vare detta kan de övervinna olika hinder. Varje nivå har sin egen specificitet av konstruktion, men varje gång på samma nivå får vi en annorlunda byggd bana med hinder, vilket ska få spelet att skapa en ny utmaning varje gång.