Bag Fight - Base Pack Lite
Bag Fight - Litet baspaket innehåller: - 1000 potatischips - 100 gems - 10 silvernycklar Baspaket ger dig massor av potatischips, nycklar och gems för att öka din styrka. Stärk dina hjältar, lås upp unika förmågor och nå nya höjder med varje uppgradering!