Babel Rising
I Babel Rising får du spela Gud och använda dina krafter för att hindra människorna från att bygga Babels torn. Slunga blixtar, låt jorden bäva och dränk babylonierna med enorma översvämningar. Ta dig an en massa olika utmanande fiender och nivåer och låt Kinect ge dig en unik känsla av gudomlig makt och överlägsenhet!