AVICII Invector: Encore Edition
AVICII Invector: Encore Edition tar plats på scenen för den mest kompletta föreställningen ännu, med 35 spår (inklusive Peace of Mind, Freak och listettan S.O.S) som återfinns i SJU unika världar. AVICII Invector skapades i samarbete med vår nyligen framlidne super-DJ och bjuder in dig till att spränga den outforskade rymdens rytmiska regioner för att ta dig an varje fade och beat i 35 av EDM-superstjärnans pulsstegrande, globala listtoppande spår. Spela själv eller återskapa festkänslan på en AVICII-konsert med hjärtbultande spel mot andra. Varje spår är skapat för att perfekt matcha det visuella på skärmen som tar dig igenom en musikalisk resa av rofyllt utforskande.