Avataranpassningspaket 4
Setet innehåller följande nedladdningsbara innehåll: ■Ytterligare accessoar - Diablos mask ■Ytterligare accessoar - Falcons hårband ■Ytterligare accessoar - Johnny G:s sportglasögon ■Ytterligare accessoar - Reapers ögonlapp ■Ytterligare accessoar - Zoas hårband ■Ytterligare accessoar - Regrets sportglasögon *Ytterligare frisyrer och utseendealternativ kan läggas till på din avatar från skärmen för karaktärsredigering. *Dessa föremål kommer att ändra utseendet på spelarens karaktär. De är kosmetiska och påverkar inte karaktärens egenskaper. *DLC kommer att vara tillgängligt i spelet efter att du har kommit till den nödvändiga punkten i berättelsen.