Avataranpassningspaket 2
Setet innehåller följande nedladdningsbara innehåll: ■Ytterligare accessoar - Glasögon A ■Ytterligare accessoar - Glasögon B ■Ytterligare accessoar - Glasögon C ■Ytterligare accessoar - Solglasögon A ■Ytterligare accessoar - Solglasögon B ■Ytterligare accessoar - Solglasögon C *Ytterligare frisyrer och utseendealternativ kan läggas till på din avatar från skärmen för karaktärsredigering. *Dessa föremål kommer att ändra utseendet på spelarens karaktär. De är kosmetiska och påverkar inte karaktärens egenskaper. *DLC kommer att vara tillgängligt i spelet efter att du har kommit till den nödvändiga punkten i berättelsen.