Avataranpassningspaket 1
Setet innehåller följande nedladdningsbara innehåll: ■Ytterligare ärr/tatuering - Cross Scar ■Ytterligare ärr/tatuering - Stitches ■Ytterligare ärr/tatuering - Demonic ■Ytterligare ärr/tatuering - Robotic ■Ytterligare ärr/tatuering - Beasty *Ytterligare frisyrer och utseendealternativ kan läggas till på din avatar från skärmen för karaktärsredigering. *Dessa föremål kommer att ändra utseendet på spelarens karaktär. De är kosmetiska och påverkar inte karaktärens egenskaper. *DLC kommer att vara tillgängligt i spelet efter att du har kommit till den nödvändiga punkten i berättelsen.