ATV Drift & Tricks Definitive Edition
DRIFT, TRICKS & FUN!! Trött på fordon med 2 hjul? Då ska du spela fyrhjulsspelet ATV Drift & Tricks! Ett racingspel med fyrhjulingar och 4 anledningar till att ha roligt: Spela själv eller med vänner i 8 spellägen: Liga, Tidspress, Snabblopp, Hot Lap, Kung över vägen, Gyllene hjälmen, Siste man stående och Jägare. Kör en rad lopp ensam eller dela skärmen med vänner i de riktigt utmanande spellägena. Vill du ha mer? Spela multiplayerspel online med 10 deltagare för att se vem som kan kontrollera sin fyrhjuling bäst. Omväxlande banor som kan spelas många gånger: Öken, skog, berg, sjö, flod, oas... Det här spelet har allt du kan drömma om! Massa med stunts och drifting: Hoppa upp i luften när du gör ett stunt, det kommer att driva dina motståndare till vansinne! Kom ner på marken och avsluta med driftingar. Dina däck kommer att lida, men det gör även dina motståndare!