Atomic Heart - Digital Artbook
Atomic Hearts digitala illustrationsbok ingår även i Ultimate Edition. Kliv in i Atomic Hearts vansinniga värld och få en titt bakom kulisserna med den här exklusiva digitala illustrationsboken. Se aldrig tidigare visat material som tidiga skisser, konceptbilder, 3D-modeller och exklusiva motion capture-foton – komplett med intressanta utvecklarkommentarer. Lär dig mer om Atomic Hearts häftiga karaktärer, robotar och varelser. Se spelets olika miljöer från konceptstadiet till de vackra versionerna som syns i slutprodukten och ta reda på mer om hur den kreativa processen gick till – även gällande saker som dödsskärmar och menyikoner.