Atlantis
Innehållet kräver en rollfigur på lägst nivå 30 och stridsrankning på minst 241. Undervattensriket Atlantis kallar! Hjälp Aquaman, Mera och Ocean Master i kampen om tronen mot Atlantis ärkefiende Corum Rath. Simma till havets botten och möt havsdjupens skräck! Atlantis ger permanent tillgång till en ny värld att uforska – Atlantis – med nya dags- och veckouppdrag, ett solouppdrag för 1 spelare, ett Alert för 4 spelare och två räder för 8 spelare i både normal- och elitläge! Vinn nya trick, starta fler samlingar och kämpa om ny utrustning inspirerad av Corum Rath! Atlantis är gratis för medlemmar.