Asylum Nightmares
Asylum Nightmares är ett överlevnadsskräckspel som utspelar sig i ett skrämmande asyl fullt av zombies. Spelet har två huvudlägen, var och en med en unik men lika utmanande upplevelse. Berättelseläge: - Mål: Ta dig ner genom asylets olika våningar med hjälp av en servicelift. - Återställ strömmen: Varje våning är helt mörk, och din första uppgift är att hitta ett sätt att tända ljuset. - Möt zombierna: Varje våning är fylld med odöda som kommer att försöka stoppa dig. Du måste eliminera alla för att gå vidare. - Vapen och ammunition: Du hittar nya vapen och ammunition på varje våning för att hjälpa dig att överleva. - Begränsade resurser: Hantera dina resurser noggrant, eftersom ammunition kan vara knapp. Hordläge: - Zombievågor: Stå emot oändliga vågor av zombies i en kamp för överlevnad. - Poängsystem: Varje zombie du dödar ger dig poäng, som du kan använda för att låsa upp nya områden i asylet. - Vapenupplåsningar: Du kan också använda poäng för att låsa upp kraftfullare vapen för att motstå vågorna. - Belöningar från zombier: Vissa zombies kommer att släppa föremål när de dör, såsom: * Hälsa för att återhämta dig. * Extra ammunition. * "X2" för att dubbla poängen du tjänar under en begränsad tid. - Ökad svårighetsgrad: Varje våg blir svårare än den förra, vilket testar dina färdigheter och uthållighet. Asylum Nightmares erbjuder en skrämmande upplevelse med en kvävande och spänningsfylld atmosfär, kombinerad med snabb och hektisk action. Kommer du att överleva mardrömmen eller gå vilse i asylets mörka korridorer?